החלפות והחזרות
אם קניתם באתר ומסיבה כלשהי אתם מעוניינים להחזיר או להחליף את הפריט שנרכש, תוכלו לגשת לחנות, ברח' רבי עקיבא 12, בני ברק ולהחזיר את הפריט:
• ניתן להחזיר פריטים באריזתם המקורית בלבד.
• לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו במבצעי סוף עונה.
• לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה (סט מצעים, למשל), אלא את הערכה כולה.
• לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באחת מהחנויות שלנו או ברשתות המוכרות את המוצרים שלנו. במקרים אלה, אנא פנו לחנות או לרשת ממנה רכשתם.
כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?
לצורך החזרה או החלפה של פריטים אנא וודאו כי ברשותכם הוכחת קנייה ( אישור הזמנה או חשבונית ) של המוצר, שלא נעשה שימוש בפריט ושמחוברת אליו התווית המקורית, ולהגיע עם הוכחת קנייה והפריט עצמו לחנות עד 14 יום מיום קבלת החבילה.
אם המוצר עומד בקריטריונים להחזרה, תוכלו לקבל זיכוי בסכום הפריט שנרכש (לא כולל דמי משלוח), למימוש באתר או בחנות 'דרימס'. או להחליפו בפריט אחר.
מה עושים במוצר שהגיע פגום?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 6 חודשים .אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום באמצעות מייל שירות הלקוחות הנמצא בצור קשר של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.
מה עושים אם בחבילה חסר פריט אותו הזמנתם?
ראשית, קבלו את התנצלותנו. אם חסר פריט מסוים בחבילה שקיבלתם, נוכל לשלוח אליכם את הפריט החסר או לזכותכם, על פי החלטתכם.
לשם כך, פנו בבקשה לשירות הלקוחות שלנו:
נשמח לתת שרות!